Fanmail

Jeg gikk akkurat igjennom et arkiv som inneholder spørsmål som fans av Poporkesteret vårt har stilt til oss medlemmer.
Denne var skikkelig morsom: TO PAASKEHAREN:

WOULD LIKE TO KNOW IF LIKE TO READ. BECAUSE IN TRISTINITA'S SONGS ARE WELL WRITTEN AND COOL. YOU ARE THE BEST COMPOSER. MY BROTHER SAYS TRISTINITA SUCKS. I TELL HIM THAT HE DESERVES TO GO TO HEEL BECAUSE HE IS FREAK AND STUPID.
IS TRISTINITA GOING TO COME TO USA?
WHEN?
A DVD?
I WANT TO HAVE IT .
GOTH BLESS YOU.

Jeg kjenner at jeg får et lite snev av dårlig samvittighet ved å utlevere en blodfan på denne måten. Men det var såpass gøy at jeg ikke klarte å la være.

Kommentarer

Anonym sa…
herligt:)
Bergljot sa…
Fanen din a)har enten dyhsleksi b) er illegal alien eller er c) ung. VELDIG ung. Men søtt er det :-)
paaskeharen sa…
Men broren kan ihvertfall GO TO HEEL!
Anonym sa…
Jeg er enig med fyren. Tristanita er et veldig bra band.
paaskeharen sa…
Jeg tukla litt med navnet.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta