Walk on through the wind - Walk on through the rain.


'Livet er som en kommode. Skuff på skuff.' - Opphavsmann ukjent.


Det som skulle bli den perfekte starten på påsken 2009 - Liverpool - Chelsea - endte med en fryktelig nedtur. Alle illusjoner om å sende blåtrøyene hjem med et stortap i Gucci - bagen ble ettertrykkelig knust. Det er tungt å erkjenne at Chelsea var det beste laget og fortjente seieren.

Folk takler som kjent skuffelse på forskjellige måter. Noen blir innadvendt og gråter kanskje en skvett. Andre kan riste ting av seg med et skuldertrekk - den såkalte teflonmetoden - atter andre blir utagerende og leter etter unnskyldninger til å plante et kne i pungen på folk som ja - som kanskje LIKER Chelsea og gir uttrykk for det med jubel eller sang av høy og skingrende kvalitet.

Undertegnede er som kjent forholdsvis fredselskende og tanken på at noen fra den brokete og overveldende røde majoriteten skulle banke noen blå fordi de 'provoserte' med å synge uskyldige fotballsanger byr meg i mot.
Jeg tror det gikk greit.

Jeg ble med Arnstein på Dunken for å treffe kjentfolk men snudde på hælen og skviste meg ut derfra - ut - i den grå vårkvelden.
På vei mot bussen var det en ung dame som prøvde å sjekke meg opp - det er ikke helt sikkert at det var det hun gjorde - men jeg tolker det sånn.
Jeg gikk selvsagt bare videre mens jeg tenkte ialledager.

En stykk brisen, småsur men fattet Jesus-lookalike tok bussen hjem til Rållså. Og i går var jeg litt mer normalt slitsom og gjentok meg selv noen ganger før jeg sluknet på sofaen.

Kommentarer

Anonym sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
paaskeharen sa…
INGEN disser Liverpool på min blogg. For da grisesletter jeg dere.

Gud.
Anonym sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
paaskeharen sa…
You keep throwing them in and I keep slamming them back out.
Gummislangen sa…
Hva som skjer? Alle kommentarer er slettet.
paaskeharen sa…
Janei si det?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta