Babytape.


En Fredagsekspedisjon til en babyekstrautstyrsbutikk på Horus bekreftet alle mistanker om at det er litt upraktisk å bo i fjerde etasje i blokk uten heis og ha en liten todørs bil. Det kunne se ut som om vi må velge mellom babyer og vogn hvis vi skal noe sted i bil.
Selv mener jeg å ha funnet det ultimate virkemidlet for å gjøre småbarnsfarens dag lettere. Alle som spiller i band og/eller jobber i industrien vet hvor uvurderlig gaffatapen er i mange situasjoner. Nå vil jeg overføre dette til hjemmefronten. 'Babytape' heter oppfinnelsen. Hvis man foreksempel på et punkt finner ut at det er vanskelig å holde tvillingene samlet - to runder babytape rundt arm og fot på hver - og vips - lettere. Det fungerer nok også mot grining. Skal man inn på butikken i en fei så kan man gaffe de håpefulle fast til sykkelstativet.
Limet bør ikke være altforaltfor sterkt og ikke inneholde alt for mange kjemikalier og så kan man pynte med tegneseriemotiver og kapteinsabeltann eller noe.
Det geniale er at denne metoden også kan brukes på unger som er eldre. Fjortiser med lavskårne bukser og Gstreng foreksempel - eller rørlegger i alle aldre.
Jeg kan ikke begripe hvorfor ingen har tenkt på dette før.

Kommentarer

Bergljot sa…
Nei det kan du si. Jeg synes fortsatt at du skal vurdere en løsning med fleece og borrelås. Iallfall i vinterhalvåret.
Anonym sa…
Mener jo utgaven for rørleggere bør være noe dyrere, da den vel inkluderer en brazilian, og helst et noe mer distraherende motiv enn kæptein kabelsatan...?
Stian sa…
Bare vent til tvillingene skriker på åttende natta og spytter ut smokkene med en gang du putter dem inn. Da, skal jeg si deg, er tape et alternativ du faktisk vurderer i stedet for bare en morsom anekdote på en blog ...

Men lykke til med den kommende pappatilværelsen!
paaskeharen sa…
Takk:) Jeg driver og forbereder meg mentalt nå. Jeg har uansett en rull liggende i beredskap.
paaskeharen sa…
Babystrips?
Stian sa…
Jeg tenkte på å tape fast smokken ...

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta