Runar


Så er altså Runars besøkstid snart omme, han og Tora er på vei ut dørene(De skal Flytte inn i kjelleren til Rahald og Madicken).
Runar jobber turnus nå, på et prosjekt ved lindesnes på sørlandet, og tora er omplassert i mellomtiden.
Det har jo gitt meg tid til å reflektere litt over hvordan det kommer til å bli å bo alene igjen. Bofellesskapet 'De rare' blir oppløst for denne gang.

Ting jeg kommer til å savne med Runar(i uspesifisert rekkefølge)

1- noen å 'Fife' med.

2- noen å skylde på i mitt stille sin hvis det er skittent, eller rotete, eller jeg har fått kuk i computeren.

3- Selskapet (Runar er en god kompis, han er smart og snill, og antakelig bedre selskap enn meg)

4- Noen å krangle med om Grinaldo (Runar holder med joksugal når det er internasjonale mesterskap)

5- Noen til å spille svenske dridestemme-klassikere på stereoen.

Det var det jeg kom på i farten- men det blir nok mer.

Ting jeg kommer til å savne med Tora(i uspesifisert rekkefølge)


1-

Alt i alt så må det sies at det har vært en positiv opplevelse å ha vært samboer med Runar, og jeg føler at vi har kommet nærmere hverandre enn vi var før.

Kommentarer

Rållserau sa…
Ojoj, hordan skal jeg klare å leve opp til dette når vi en gang slår våre kluter/spalter/seil sammen? Blir bare banjomusikk og følelsesladede britiske 1800-talls-serier med meg, vet du.
Runar er en fin fyr, det er helt sant. (Hvis han leser dette: Det var ikke meningen og stikke av med Sopranos-dvd'en din, jeg trodde det var paaskeharen sin. Eh...)
paaskeharen sa…
Jeg tar sjangsen, Di rållserau:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta