Frognerflusser

Belzebub hadde booket hotell til oss - rett bak slottet - på beste - og mest obskure vestkant.

Det er rart å tenke på at det finnes et slikt parallelt univers der oppe, hvor seilermoten lever i beste velgående. Jeg burde kanskje ha visst det fra før - min relativt høye alder tatt i betraktning - dessuten har jeg jo vært på selve festivalen, som visserligen også foregår på eller i eller ved frogner ved en tidligere anledning, men kanskje jeg var for full til å se noe annet enn bob hund (jeg husket faktisk ikke at det var dem som var øverst den gangen, jeg måtte sjekke med trøndelagsdegosen).

Jeg kommer nok ikke til å glemme headlinerkonserten dette året så lett.

Men, altså: Et par linjer til Frogner.

Frogner-din maritime stil
og Blendahvite smil var rart å se

Frogner - du var for dyr for meg -
for blank og hvit og sleip,
men duften av syrin var helt okei.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta