Faen

Det er ikke noen grunn til å bekymre seg over mobilregningen, visst. For næringsministeren har 236 000 i regning.
Det er ikke noen grunn til å bekymre seg over Næringsministerens mobilregning heller, for alt slikt tar kvalitetsavisen VG seg av.

Da jeg nevnte det med den mobilregningen, så ble opptil flere av kollegene mine fargeløse i ansiktet av vrede. Dirrende av harme og politikerforakt.

Ein uføretrygda har 180 tusen i året.

Og jeg vet hva som kommer. Hvor lite vei vi bygger. Hvor dyr vei vi bygger. Hvor mange utlendinger vi slipper inn. Hvor få utlendinger vi sender ut. Hvorfor folk ikke får gjøre som de vil på sin egen eiendom. Alt er galt med dette landet.
Bensinen er for dyr. Ølen er for dyr. Det eneste som er litt billig er Tax Free butikkene og nå skal de visst faen meg legge ned dem også. Snart. Ja, det skulle faen ikke forundre meg.
Og de satans tiggerne som bare tigger og tigger og som sover i sin egen avføring, de får jo faen ikke pengene selv engang, for det kommer  èn som styrer hele greia, og tar alt i fra dem.
Stakkars folk. Jaja, jævla utlendinger. Hvorfor kan de ikke reise hjem til Romania eller hvor faen de kommer i fra. Har du sett bilene de kjører rundt i? Det er jo faen meg bare satans Mercedeser og BMW'er.

Det er en skam er det. En skam.

Jeg er ikke noen gladgutt selv, men i dette selskapet, i denne ånden drukner selv jeg.


Kommentarer

Anonym sa…
Du skriver dødsbra! Og morsomt! Har sittet å lest meg tilbake på bloggen din, men det er mye igjen , og det er bra :-) Sjelden man detter inn et sted som dette! Eneste jeg har å klage på er svart bakgrunn.... Går forsåvidt greit å lese, men når man svitsjer tilbake til det man egentlig skal holde på med i arbeidstiden, som jo ofte er hvit bakgrunn... så får man akutt behov for solbriller eller no!!! GBA
paaskeharen sa…
Nei, så kjekt! Velkommen inn.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta