Tilteguri.

Jeg har en fan.
Hun bombarderer maispeis-sidene mine med smiger om utseendet og talentet mitt. Jeg er hennes Dark lord of Music som hun sier.
Jeg har blitt kalt så mangt i årenes løp. Snublefot, Bulle, Ødipus..(mor var lite bevandret i gresk mytologi), Vasesjid, pottifar, Tussi, Easterbunny, Old spice...
Spriket ut til Dark Lord er med andre ord rimelig stort. Jeg sa hei tilbake en gang i høst og det skulle jeg aldri gjort, for nå peaker vibbometeret mitt.
'You beautiful man!' skriver hun og sender bilder av skip og glossy enhjørninger og isroser og gudhvethva.
Det er visst slik at jeg er en del av denne Brasilianske tenåringens fantasier. Litt spooky, litt morsomt og litt trist.

Kommentarer

Anonym sa…
Du har da alltid vært min dark lord!
paaskeharen sa…
Tenk det! Du er en hønk selv!
Anonym sa…
oh You ar mei dark lord end iløøøøøv ju! ju ar de måost tælented gåttråkksinger i nåo!!! One kånversasjon witt ju an i sjæll day a hæppy womman!
paaskeharen sa…
I Brasil er bokstavene Æ, Ø og Å lite brukt. Jeg tror vi har med en bøffer å gjøre. Skamme seg.
Anonym sa…
Hello!

I love yo so mutcho my dark prince with golden hear. ooo i'm so lonly when you are in Norway. I'm your slave forever and ever...pleace call my before i spill my blood on the stage. Call me or die. You have to call my right now....I will die for you. Call now!
Anonym sa…
Jeg forstår henne godt, jeg:) Du en min prins óg, men i virkeligheten! Tenk det, ahahaha, suckers!
paaskeharen sa…
Den var mer autentisk! Haha.
Lurer litt på om det engelske uttrykket 'Nut case' kan oversettes til 'Nøttekasse' på norsk?
Anonym sa…
Call now or die before dawn. I love you...Love and hate in the dakness whith you forever.
Anonym sa…
kill,kill, love, love...I'm so confused about lyricks in your songs.
Anonym sa…
What you accus me for being a feik? I am wisitting my penpæl on Jørpeland, de wån vit pimpels and letterjakket and a ponytail wit blakk kollord hair.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta