2008.

Lillesøster frekkesen nomineres i øst og vest som kandidat til 'beste blogg 2008'. Nå har jeg sjekket bloggene til dem som nominerte henne og det er åpenbart at hun er mye morsommere enn dem, selv om hun nesten aldri oppdaterer.
Det er åpenbart at vi har med et litterært og humoristisk talent å gjøre og det er sannelig ikke dårlig av en som lærte seg å lese via sin brors kjærlighetsbrev.
Selv er jeg nominert på delt førsteplass som kommenterer på Frk. Figens blogg og det er en aldeles fantastisk hedersbetegnelse.
Jeg jobbet lenge for posisjonen som 'årets mest uinspirerte medarbeider 2008' i bedriften jeg jobber i, men jeg måtte se meg slått på målstreken pga. at jeg jobbet så mye overtid.
Bittert, bittert.

Kommentarer

Fyttegrisen for skryt. Jeg syns at jeg er ganske morsom, men har lite å melde. Og så har jeg erfart at om man skriver supersnille kommentarer i fremmede menneskers blogger får man pris.

Jeg syns du er best!
"jeg syns at jeg er ganske morsom, men har lite å melde..." hehe for en teit ting å si!
jeg synes frøken freken har en morsom blogg, og at haren ER den beste kommentatøren, altså: årets beste bloggsøsken.
huff, nå angret jeg på den kommentaren, jeg skulle heller funnet på en morsommere kategori.

Men jeg klarer ikke, det er for kort tid til middag.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta