Luftetur.

På Lørdag var Einstein, Arnstein, Maria Angelica og jeg (og etterhvert flere) på konsert på Folkjen I Stavanger. Eller egentlig ikke på Folkjen. På en bitteliten scene i kjelleren. Konserten med Tommy Tokyo var av det fantastiske slaget. Jeg vil gratulere arrangørene med tidenes mest tullete prioritering av lokaler. På hovedscenen danset to chubby jesusjenter rundt et kors foran et glissent publikum.

Senere var Einstein og jeg på Børger King. Einstein sto i Burgerkø og jeg sto utenfor og irriterte meg over to jyplinger som disset Liverpool. Jeg begynte lavt å synge 'The fields of anfield road' mens jeg glodde olmt på dem.
Da roet de dissingen.
Senere var Einstein en millimeter fra en drakt pryl inne på et utested men vibbometeret mitt berget oss fra korporligheter. Jeg vet ikke hva han sa, men to av de kjøttprinsene utsrålte alt annet en godvibber. Han trengte ikke å ha sagt noe som helst for den del.
En bra kveld var det. Og som sagt: En fantastisk konsert.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta