Jæns og hverdagsnassene.

Vi skriver Torsdag 04.09.08 og konstaterer ypperlig mopedvær.
10 grader og pøsregn. Et aldri så lite frampeik på hva som venter oss de neste månedene.
Jæns Poltenberg gjør innstramninger i innvandringspolitikken som det lukter brune skjorter og møllkuler av. Men for Mensens Frp er det selvsagt too little too late.
De ville helst gått for de gode gamle løsningene med å sende 'dem som ikke oppfører seg' til Bjørnøya. Eller 'tilbake dit de kom fra' - selv om man ikke vet hvor det er.
I dag var det en på jobb som fortalte om et borettslag som prøvde å hindre en innvandrerfamilie i å kjøpe leilighet i sameiet. Da sa jeg at det var faen meg det drøyeste jeg har hørt og at det bor èn innvandrerfamilie i blokka vår og de er langt påvei de hyggeligste menneskene av dem alle.
Rikspolitiker Ballgeir Langemann inkludert. Og han er faktisk ikke så verst (selv om han påpekte at det ikke var lov å riste matter fra altanen her om dagen). Da sa jeg at jeg rister hva jeg vil hvor jeg vil. Nei, nå finner jeg på ting. Jeg sa at det er så mange ting som ikke er lov. Og så angret jeg litt etterpå.
For femte dag på rad jobber jeg überzeit og selv om jeg blogger med lønn er det som om hodet ikke får surstoff og bloggformen har strengt tatt vært bedre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta