Shortcuts

En kollega av meg som tilfeldigvis også er tvillingpappa sa en gang at etter en ferie 'er det godt å komma på jobb og kvila'.

Jeg har vel ikke egentlig forstått hva han mente før nå.


Godt nyttår til dere alle.

Jeg lurte litt på hvordan jeg skulle innlede bloggåret 2010 - om jeg skulle gjøre det til en slags nyttårstale og sparke til høyre og venstre(mest til høyre),men så er det det der med å gjenta seg selv for mye.
Selve nyttårsfeiringen hos Leah og Guinessmannen var kjempekoselig og jeg har vel ikke vært så lite beruset i inngangen til et nytt år siden første halvdel av åttitallet.

Mine tanker går til Valslangen som er turoperatør for et reisefølge bestående av Åsbjønn, Runo og Neon foruten han selv. Turen går til Thailand. Det er mye potensiell dynamitt i den forsamlingen og jeg håper de sjekker inn her innimellom og lar oss få vite hvordan det går. Den filmen skulle jeg gjerne ha sett.

Ellers humper det og går. Bloggåret 2009 har vært både det verste og beste så langt i historien. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha vært flinkere til å oppdatere. Men jeg er godt fornøyd med de fleste postene. Særlig de som handler om min kronglete vei til farskapet.

Bygdatrønderen har gitt flanellskjortemannen og meg strekk fordi vi ikke har vært sosiale etter at vi fikk barn på hvert vårt hold og det kan nok hende. Men vi er bare mennesker vi også.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta