Vinterdekk.


I går la jeg om til vinterdekk på bilen.

Det å være i stand til å skifte dekk er forholdsvis tilfredsstillende og det markerer skillet mellom gutter og menn.
Det markerer også skillet mellom ekte feminister og sofafeminister.
Frøken Figen, foreksempel er nok mer enn kapabel til å utføre et slikt stykke arbeid.

Ellers så er jeg litt sløv på bloggingsen for tiden og den viktigste årsaken til det er at jeg har vært halvsyk og halvdeprimert, og så har jeg jobbet rassen av meg og når jeg kommer ut blant folk så sliter jeg med å finne noe vettugt å snakke om, og det blir pinlige pauser og jeg føler meg som verdens kjedeligste. Og når man føler seg som verdens kjedeligste er det håpløst å blogge.
Det lysner likevel i horisonten, det er band og tekstskriving og i går var lillebror og kjæresten hans på besøk og det var veldig koselig.
Sosial trening får fart på hodet og om ikke så alt for lenge burde jeg være tilbake i mitt sedvanlige eplekjekke gjenge.

Kommentarer

Anonym sa…
Du kan få komme til meg og banden og spise vafler eller brownies? Ungene spør etter deg.

Hilsen Bergljot
frk Figen har faktisk ikke lappen engang. Og har dermed aldri møtt på problemstillingen.
paaskeharen sa…
Jeg har likevel full tiltro til at du hadde fikset oppgaven. Dersom det skulle bli nødvendig.
Takk. Jeg og.
Få deg en baby - det kan man snakke om i det uendelige uten at noen tør å påpeke at det er gørr å høre på.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta