Ribbekjøtt med Pinnestek og poteter.

Det er andre juledag eller teknisk sett er det vel tredje, men jeg er tilbake på jobb igjen åkkesom. Det som skulle bli en rekordlang juleferie med slacking og øl og fotball ble noe ganske annet i det jeg fikk muligheten til å rette opp fartøyet Dvergbøy/Mige (som har fått et serious cashflow-problem)- det vil si: HELT klarer jeg ikke å rette oss opp ennå. Vi tøffer videre omtrent som ferja 'Lutstein' med hengedekket litt på halv sju.

Det er lett å ironisere over hjula.(med å sette en 'h' foran 'j'-en i jula, foreksempel) eller bare si at jula er helt drit og at man aldri får hva man eglinten ønsker seg likevel, så screw that shit.

Men siden det er så lett og siden jeg allerede HAR disset nissen og rudolf og jesusbarnet, vil jeg snu på flasketuten og si at det er en hel del plusser også med høytiden.
Det KAN faktisk være ganske fint å treffe alle søskenene sine og den nærmeste familien, og det kan også være ganske fint å føle seg velkommen hos kjærestens familie. Og det kan faktisk være VELDIG fint å ta et brytetak rundt ryggen til sin tolv år yngre og ti kilo tyngre lillebror og vingle denne rundt litt for å vise hvem som er sjefen.

God jul allesamma.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta