Flixflakserier

Rållså og jeg har fått netflix.

Det er ikke gratis, så vi har vel egentlig ikke fått det. Vi har tatt det i bruk.

En av de funksjonene som jeg virkelig liker i denne fjernsynsstreamingtjenesten er et program som foreslår serier eller filmer på bakgrunn av hva man allerede har sett.

Det kommer opp foreksempel :Påskeharen, vi tror du ville like Miss Marple - hvis man foreksempel har sett Poirot.

Men så hadde vi mor på besøk her - mor liker Westernfilmer - vi snurret Clint Eastwoods Pale Rider fra 1985.

Og så bestemte Rållså at vi skulle se The Reader like etterpå. Veldig fin, forresten, men helt aldeles forskjellig fra Pale Rider.

Jeg tenkte for meg selv at nå skal du få slite med å anbefale en film til meg, herr netflix.

Og vet dere hvilken film han fisket fram fra arkivet?

Brokeback Mountain.

Det er bare å legge seg flat.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta