The hurtminator



Denne uka har jeg knekt lillefingeren på en arbeidskollega.

Hadde jeg vært i Tony Sopranos bransje, så hadde det sikkert vært mulig å rettferdiggjøre, men i mitt tilfelle var det ren uvørenhet.
Metall, motor. Hender, bryter, pangpang, blod, bæbu.

Jeg ødela den hånda som ikke var ødelagt fra før.

Det var en dritdag på jobb, var det. Først ble jeg satt til å gjøre en jobb jeg ikke var kvalifisert for å gjøre, og så var vi underbemannet, og så ble jeg stressa. Og så raknet jeg i sømmene og kjente meg ubrukelig.

At denne stakkars fyren var så forsonende etter at han kom tilbake fra legevakten hjalp ikke. Snarere tvert i mot. Det var bedre om han hadde gitt meg en på kjeften.
Men han fikk en måned på sidelinja, da. Selv er jeg fortsatt på banen. Om enn noe redusert.

Kommentarer

Bergljot sa…
Den gror nok sammen igjen, skal du se.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta