Danseband, anyone?

I og med at jeg har pause i Kristiania så kan man si at jeg er logget litt av i forhold til musikalsk og lyrisk virksomhet for tiden.
Skal jeg være helt ærlig så har vel den tilstanden (hvis man kan kalle det en tilstand) vart ganske lenge, og den har jo forsåvidt smitta over på det jeg holder på med her også.
Øystein og Arnsteinband ligger også nede med brukket rygg, og Kristenrüssen er ikke kommet skikkelig igang.

Jeg vil nok si at hovedansvaret for den manglende aktiviteten i disse prosjektene ligger hos Arnstein. Hvorfor skal JEG gjøre alt? Det er ikke rettferdig.

Jeg ble likevel trigget av denne annonsen som jeg fant i en lokal avis i dag:

'DANSEBAND'

SPILLER DU GITAR,BASS,SLAGVERK,KEYBOARD,DA ER VI I GANG, PRØVER SANG SELV.

Ta kontakt på tlf xxxxxxxxy


Det kunne jo være et alternativ for en herre som er midtveis i livet? Særlig hvis man tar den bangoveren jeg hadde etter forrige halvtimes-jobb i Kristiania i betraktning.

Headbanging er ikke noe for gamliser.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta