Oooh så sint!


Dette bildet har dere vel allerede sett - det finnes i alle aviser - alle nettutgaver i hele verden.

Bakgrunnen for den sinte sinte mannens tilsynelatende truende oppførsel er tvilsom dømming i Chelsea's disfavør i Cl-semien mellom blåmagene og Barcelona.

Mannen som dømte snøt Drogba og kumpanene hans for minst to straffespark - han er norsk - og selv om han gjorde feil...så kan jeg ikke annet enn å gi etter for skadefryden jeg kjenner ved synet av Drøgba som går fra konseptene.

Drogba er den nest mest patetiske spilleren i Premier League (hårfint overgått av Grinaldo fra MU). Han kaster seg og syter og griner og er i det heletatt så full av tjuvtriks at han burde være fradømt retten til å spille fotball i øyriket.

Eller som Liverpool-legenden Phil Thompson skal ha uttrykt det: 'Han falt hvis man var borti TV'n'.

Så synes jeg synd på Chelsea? Næh.

Kommentarer

paaskeharen sa…
..men LITTEGRANN skummel er han på dette bildet.
runo sa…
Naboen er Gunner; Do ikkje snakka til meg i dag. Bara sint! Meg bara se når do jobba ok ?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta