Kontroll på kjeftamentet.


Når jeg kjeder meg på jobb - og det gjør jeg relativt ofte - pleier jeg å skumme alskens nettaviser for å se om det er noe jeg kan øse meg opp over.

Her om dagen fant jeg en uttalelse fra Zeir Gahl ('Keizers') som provoserte meg temmelig mye.
Han kommer med en liste over hvilke internasjonale artister han mener er oppskrytt.

Øverst troner Pink Floyd ('låtmaterialet er for tynt, med OG uten Roger Waters').

På de neste plassene følger Leonard Cohen ('Har aldri likt den nylonklimpringa og det å sammenligne ham med selveste dylan er uhørt'). Og Pearl Jam og Joni Mitchell.

Og jeg som trodde at Jon AAdne Ottosen var den ENESTE idioten i det bandet.

Det er mulig at Gahl har fått i seg litt mye metangass fra all 'hevdå' som blir spredd på 'kjelvene' på Jæren.

Det at denne 'lista' kommer fra en som spiller i tidenes mest oppskrytte Rogis-band gjennom tidene er det drøyeste av alt.
Argh.

Kommentarer

slangeslange sa…
Helt enig i alt du skriver. Kaizers kan gå å legge seg.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta