All I want for Christmas

Det ER ironisk at i dag - snaue 2 uker før lønn sjekker jeg saldoen min og den er på 70 øre. Etter alle solemerker er det i snaueste laget. Selv med min nye og relativt ansvarlige livsstil.
Vel, samme selsomme dag tygger jeg istykker en tann. Og når man er drøyt 38 år så er det vel heller tvilsomt om dette er noen melketann. Ikke tror jeg at det duger å legge den lille biten i et glass vann og stole på at tannfeen hoster opp de nødvendige tusenlappene som trengs for å rotfylle Grand Canyon heller. Kall meg gjerne naiv.
Eller takk skal du faen meg ha. Kanskje jeg bare skal trekke faenskapet - jeg har jo kjæreste.

Kommentarer

Anonym sa…
Tanfeen eller tannfaen, som mange sier, kan rotfylle når du sover. Slangen lyver aldri....
Anonym sa…
Det nytter ikke å rotfylle hvis tanna er vekk. Da må du ha KRONE. Stakkar deg.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta