Runkestemmar


Jeg aner en trend.
Hver gang jeg skriver om noe seriøst, så virker det som om mine lesere kvier seg for å delta i debatten. Men når temaet er åttitallet, og dridestemmar får jeg helt opp i tolv kommentarer(når det er sagt, så er det jeg selv som har skrevet halvparten-kanskje mer, så statistikken lyver kanskje litt).
Uansett, så føler jeg at jeg må følge opp suksessen.
Runkestemmar har mye til felles med dridestemmar, det er snakk om misforstått bruk av feeling- '.....AND AIIIAIIIIAIII WILL ÅLLVEIS LÅÅÅV YOU-U-UUUU AIIIII WILL ÅÅÅLVEIIIS LÅÅÅV YUU-UU-UUUU'.
Jada Withney 'the drugs DO work' Houston er blant grunnleggerne av denne sangteknikken(som er en jævla uting, etter min mening).
Sorry, Withney- det teller ikke lenger at jeg hadde kassett av deg på åttitallet med 'ooooh i wanna dance with somebody-oooh, i wanna feel the heat with somebody', og jeg syns du var så fin at jeg hadde mer en en våt drøm om deg, for å si det sånn.
I kjølvannet fulgte Celine 'Titanic' Dion, Christina Aguilera, Beyonce Knowles, og et utall andre.
I motestning til dridestemmane, har runkestemmane sitt kjernepublikum blant fjortisene- gjerne jentene. RUNKESYNGING ER EN UTING - SLUTT MED DET; JEG ORKER IKKE MER!

Kommentarer

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
paaskeharen sa…
Ingen disser viking på mitt forum.
paaskeharen sa…
Aha, det VAR deg på bildet! Hehehehe! Mobilen min har blitt til kraftfor, så jeg kan bli vrien å få tak på i den nærmeste tiden.
Anonym sa…
I går spilte vi et spill som heter Lyde på Trasjen hos per øystein. Kan anbefales på det sterkeste!
paaskeharen sa…
Det høres veldig spennende ut- på mer enn en måte(siden man tydeligvis risikerer skalpering). Jeg antar at det er PÅL Øystein du mener?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta