Alien Cowfuck


Kom hjem fra roskilde-festivalen i går.
Det var knakandes kjekt. Det er mange ting som kan nevnes, men akkurat nå er det 'alien cowfuck' jeg flirer mest av.
Dere blant mine lesere som har vært på, eller sett bilder fra festivalen har kanskje lagt merke til at det er ganske mange som går rundt med noen lange stenger i hendene, ofte med et flagg eller en vimpel, eller hva som helst, egentlig i enden. Under wolfmother-konserten på søndagen så jeg at det var noen som hadde anrettet en oppblåsbar alien i bakkant av en likeså oppblåsbar ku- slik at det så ut som om de 'gjorde det' når stangen beveget seg i takt med musikken.Åhåhåhåhå!
Ustyrtelig morsomt. Min venn Lars kunne fortelle meg at den var en gjenganger på festivalen og bar navnet 'alien cowfuck'. Og det var sjette gang han var på roskilde.
Livet ER en fest!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta