Myter


Er det sånn at 'mannfolk kan kje leida'? Er det SÅ enkelt, at vårt kroppslige utstyr (les:tut) gjør oss uegnet til å finne ting vi søker? For min del må jeg innrømme at jeg sjelden finner noe ved første forsøk, jeg må liksom kretse rundt som en halvblind måke noen runder før jeg får lokalisert det jeg leter etter. Jeg gleder meg til man får slike små gps-programmer på mobilen som sier sånn:'i skapet til venstre- litt lenger ned- se der, ja- nå var du flink'. Hva med mine mannlige lesere? Har dere oversikten? Eller?

Kommentarer

Anonym sa…
Her må det være snakk om en paradoksaleffekt - menn er jo stort sett gode på å finne veien - i motsetning til oss damer.
Anonym sa…
ifølge sikre kilder er menn bedre enn kvinner til 3 ting.

1.Ulykkelig kjærlighet
2.Storslagen død
3.Rygge med tilhenger.
Anonym sa…
Vi finner jo alltid det vi ser etter, tar kansje litt tid, men dog.
paaskeharen sa…
Personlig sliter jeg litt med stedsansen også, men jeg er suveren til å rygge med tilhenger. Og så pleier jeg ikke å miste mobilen min så ofte.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta