John Fitzgerald Kennedy?


Som jeg var ute og vandret i går, så hører jeg en høy stemme bak meg som proklamerer:'ICH BIN EIN BERLINER!; ICH BIN EIN BERLINER!', Jaha? tenker jeg , og snur hodet etter lyden, der kommer det syklende en kis med vinduspusserutstyr montert på sykkelen. Når han ser meg gjentar han: 'ICH BIN EIN BERLINER! AUF WIDERSEHEN, DEUTSCHLAND'! Tankene mine går umiddelbart til JFK's berømte tale fra Berlin en gang på sekstitallet, og så tenker jeg : HVA OM JFK ER REINKARNERT SOM VINDUSPUSSER? Det hadde vært noe. Hvis jeg treffer ham igjen skal jeg spørre ham om det er sant at han tafset på Marilyn Monroe.

Kommentarer

Anonym sa…
Ich habe eine grosse caliber....Det betyr at du ønsker deg en kolibri, som du ofte trenger i en masete hverdag.
Anonym sa…
Det er ikke sant at det var noe mellom meg og JFK.
Anonym sa…
Marilyn da! Det var det VEL!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta