I do what the fuck i want

Dyssilektker.
Jeg setter umåtelig pris på kommentarer og innspill jeg får til denne (nå må jeg si det igjen) bloggen. Dere må gjerne reagere på rettskrivningen, på det slette moralske innholdet- på dissing av ymse offentlige personer og fotball-lag. Det er kjempefint. Jeg tråkker mer enn gjerne på ømme tær, og hvis jeg har fornærmet noen er det bare helt knall. Når det er sagt, kan jeg vanskelig se for meg at jeg tar kritikken til etterretning- vil dere ha dvaske, feilfrie, Manchester United -befengte, USA-vennlige sider- så er jeg sikker på at dere kan finne det annensteds.
Vil dere derimot ha vindskjeve oppgulp- tilsynelatende uten mål og mening, og definitivt uten sammenheng- og med slagordet: 'Fremad! (i alle retninger)' , så heng ut med meg. Dette er min (nå må jeg si det igjen) blogg. Her gjør jeg som det passer meg.
Det er forresten fortsatt kuk i computeren min, så dette er skrevet på noen annens(takk til Runar for 'hjelpen').
Ser dere snart.

Kommentarer

Rållserau sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta