Status for 2017

Men hva skjedde ellers?
I 2017?
Det regna.
Og regna.
Og regna enda mer.
Liverpool blei nummer fire i ligaen og fikk karra seg til en plass i champions League. De gikk videre fra gruppespillet også.
Viking rykka ned til plumbers union etter en begredelig sesong. 15 års vanstyre og resignasjon over hele fjøla. Multimillionærene i styret syntes det var rimelig at skattebetalerne tok regninga, men sånn ble det ikke.
Bloggteknisk har det vært et år på det jevne. Pr. 23/12 har jeg publisert 67 innlegg, noe som er 20 flere enn 2016, men hele 149 færre enn i rekordåret 2013.
Jeg har mista ganske mange lesere, ifølge blogger, uten at det er noen krisestemning i redaksjonen av den grunn. Redaktøren sitter relativt trygt, og eierne tar ikke ut noe utbytte i år heller.
Jeg har skrevet 11 innlegg i Bondevennen også. Noen tekster på engelsk som ikke har blitt til noe.


Endre begynte på svømming nå i høst. Han og Rållså i svømmehallen der borte på Storhaug, samtidig som Ingrid og jeg var på Ridning, noen ganger henta vi dem i den elektroniske bilen etterpå. Den ene gangen rygga vi på en stein uten å si noe til Rållså.
Jeg skulle vel ønske at ukene hadde mer luft i seg, at de ikke var så tettpakka av ting som skulle skje, og jeg hører jo at andre har det på samme måten, det er så mye kjekt at det liksom ikke vil noen ende ta.
Det har vært en storartet konserthøst i Stavanger, og vi har vært relativt aktive vi her også. Vi har vel ikke datet så tett siden før ungene kom. Det er fint å bli kjent med hverandre igjen.
Bandet har hatt noen fine giger, selv om det kunne vært flere, og ikke er vi i mål med albumet heller.
Så det kan jo hende at det blir litt å putle med i 2018 også.
Skulle ikke forundre meg.
Jeg vil takke alle mine lesere, alle venner og uvenner, alle steinerskoleforeldre, alle jeg spiller og har spilt med. Alle plommetjuver jeg kjenner i innland og utland, all familie som jeg fortsatt er på talefot med.
Alle kolleger og arbeidskamerater på Felleskjøpet.
Alle Liverpoolfans (inkludert brønnpisserne). YNWA!
Alle på Randøy som ville høre på syttendemaitalen min. Alle i lesesirkelen bok & kneg, alle i Mattislauget. Jeg elsker dere.
Jeg ønsker dere alle verdens fineste år, med haugevis av kjærleik, musikk og drøm, og minst mulig sykdom og bekymringer.
Jeg ønsker dere søvn om natta og gass om dagen. Ta vare på hverandre.
God Jul og godt nyttår fra Påskeharen.









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta