Den gong ei

I løpet av Lørdagens tumulter - som jeg kommer ettertrykkelig tilbake til om ikke lenge - manglet det ikke på råd vedrørende form og innhold på denne bloggen.

'Det trenger ikke å være så seriøst', sa Guinessmannen. Det er selvsagt sant. Men - dette må jeg bare få sagt - jeg oppholder meg ofte i et slags lukket mentalt rom - hvor det eneste som høres er støyen fra mine egne tanker.

Noen ganger åpner dører seg på gløtt, og da kan jeg fange noe og skrive det ned. Hvis jeg er heldig.

I dag kom det et lite semierotisk dikt. På mitt opprinnelige målføre.

And it goes like this.


Du kom te meg i mørkret mens eg sov
Du kom te meg, men eg fekk ikkje lov
Du smaug deg berre innåt, varm og mjuk.

Kjende pusten din mot nakken
Skreiv det opp i almanakken
Det var nittenåttisju

Kjende handa di på magen
Tenkte dette kan ver dagen då det skjer.

Men dengong ei.

Kommentarer

rånni sa…
Jeg tror du har pådratt deg et leit det me kallar "Ferrari F1" -virus. Når Ferrari vinn mykje på banen, slit dei ekstremt med å skru saman ein bil for landevegen.
L`pool er ekstremt ugode for tia mendan...Hey- hey
He`sa poet :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta