Quiz

Bartedegosen tror at bare fordi han holder på med O-fagsoppgave om Latin-Amerika så har han peiling på alt...
Dagbladet har en sak i dag på at penisen endelig gjør sitt inntog i spillverdenen og jeg forstår ærlig talt ikke hvordan man har klart seg uten.
Selv spiller jeg bare FIFA og der er pissen overflødig i alle faser av spillet. Et funfact når det gjelder fotball og pissen: Visste dere at Norges landslagsmål nummer tusen ble scoret av Claus Lundekvam? Gjett hvilken kroppsdel han scoret med?

Kommentarer

Anonym sa…
Eg legg merke til at Påskeharen tar mannen og ikkje ballen når han er i ferd med å tape.... ikkje så ulikt Claus Lundekvam.
paaskeharen sa…
Føler vel ikke at jeg har tapt noe i denne sammenhengen. Jeg har bare påpekt at Chavez er en fargeklatt. Og siden jeg er Gud på min blogg så vil jeg gi meg selv 110% prosent rett i den saken og slenge på en aldri så liten 'vel talt' på toppen. Senere vil jeg holde en 3-4 timer lang tale hvor jeg sverter kapitalismen generelt og JUESEI spesielt. Til slutt vil jeg la meg adles til livstidspresident over dette domenet og tiltale dere lesere som mine barn. Ikke ulikt en viss mann fra Venezuela.
paaskeharen sa…
Og ikke snakk drit om Lundekvam. Vel var han ingen måljeger, men en stabil midstopper på et av Englands minst spennende fotballag.
Anonym sa…
Jeg elsker denne bloggen, lar meg gjerne adoptere. . .
Anonym sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa…
Jeg tror det var guds hånd. Ikke pissen eller poten.
Anonym sa…
Nå har dei siste kommetarane mine aldri dukka opp på bloggen. Driver haren med sensurering Chavezstyle?
Anonym sa…
Du skulle sikkert bare fulgt bedre med i edb-timene på ungdomsskolen...
paaskeharen sa…
Hvis jeg var Gud hvis jeg var Gud skulle ingeeen lide nød.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta