Soft packs and sixpacks.

Blant mange julegaver jeg fikk den 24.Desember var en bunt herresokker.
Sokker er jo en nyttig ting. Nødvendig, praktisk og funksjonelt.
'Se! de er merket med ukedagene!' Sa kjæresten min. Og ganske riktig:det var syv par hvor hvert enkelt var merket med navnet på en ukedag.
I sannhet en genial oppfinnelse. På den måten kan sokkene finne hverandre og holde sammen hele sine relativt korte levetider.
Det som er enda mer genialt er muligheten for blanding. Hvis det foreksempel er Onsdag kan jeg kompensere for manglende Onsdagspar med å ta på meg en Tirsdagssokk og en Torsdagssokk.
Hvis jeg vil ha tidlig helg kan jeg iføre meg Lørdagsparet på Fredagen. Eller kanskje bare den ene, slik at jeg har en fot inn i helga, bokstavelig talt.

Jada.

Og siden vi først har streifet innom temaet 'Klær med bokstaver': Hva er det som er grunnen til at menn betaler i dyre dommer for truser med andre menns navn på?
Jeg har selv et par hvor det står Calvin Klein og jeg har registrert at 'Bjørn Borg' også blir hyllet på denne noe tvilsomme måten. jeg antar at eierne Bjørn og Calvin får såpass bra betalt for disse plaggene at de ikke har noe i mot at navnene deres blir brukt som emballasje for andre menns testikler og bilringer.
Det er likevel en tvilsom trend.

Kommentarer

Anonym sa…
Hvem er det som får penger for Dovre boxerne? Eidsvollsmennene?
Anonym sa…
Enig og tro til Dovre faller!
Til tross for at jeg er i tredveårene, merker jeg at jeg synes det er helt uinteressant å vite om guttene i klassen skifter underbukser hver dag eller ikke.

Trusa NEDI buksene, gutter.
Jeg syns det er greit å se trusekanten, min eneste mannlige kollega har en ønnik med tegneserie på, den liker jeg godt. Men dersom det går hull mellom trusestrikken og trusestoffet må ønniken kastes, ELLER stikkes godt nedi buksa.
Anonym sa…
Tegneserier er iallfall bedre enn Playboy-bønnier på underbenklærne.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta