Screw Yourself


i føljetongen om oppussings/innflytnings-prosessen til undertegnede og hans yngre og vakrere halvdel nærmer vi oss slutten.
Det vil si at vi fortsatt mangler lister og noen maling-klatter her og der, men det viktigste er på plass. Sist uke hang jeg opp masse dingsebomser fra Ikkea, og det må man si: De har mye billig skit til en skitbillig penge. Baderomsspeilet gikk i tusen knas ved første forsøk på å feste det til veggen. Dermed ble Påskeharens Ikkea-amnesti opphevet. En skulle selvsagt kunne håpe at syv års ulykke var straff nok, men dengang ei.
Når det er sagt, så var ikke opplevelsen fullt så ille som fryktet. Det var ikke veldig lang kø, og fra høyttalerne strømmet beroligende musikk. Dette skyldtes sikkert tidspunktet vi valgte. Fredags kveld, folkeens, mens Slivar Tyrhaug drar igang Fredagskvelden på Enerkå. Da er faktisk ikkea-surfing et alternativ. Bortsett fra det nevnte speilet har jeg klart å montere de mange fiffige anretningene på en noenlunde tilfredsstillende måte. Overskriften til denne blogposten stammer fra en reklame for nevnte møbelkjede, og den synes jeg det er sus over.

Kommentarer

Anonym sa…
Hva er mer folkelig enn IKEA? Jeg har hverken råd eller vilje til å bruke annet i huset. Det blir nesten som å vandre på IKEA...Jeg skal lage et dårlig lydteppe med heismusikk i min private bolig, som skal være til forveksling lik IKEA.
paaskeharen sa…
Det er så billig at man bare kan pælme det når det går i stykker også, og det gjør det alltid. Og så har de kjøttbullar med potatissmos.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta