Kan kje finna ringen.

I går så Rållsis og jeg extended-versjonen av 'Ringens brorskap' for n'te gang.
Fytti for en bra film.
LOTR-filmene er filmverdens svar på Pink Floyd. Likevel må jeg si at det finnes logiske brister hist og her. Foreksempel angående den digre ørnen som redder Gandis fra Sarumanns' tårn: Kunne ikke fjærkreet fly Froddien inn til Dommedagsjuvet slik at han slapp å gå den lange veien med de korte beina sine? Den flyr ham jo ut igjen på slutten.
Men da hadde kanskje historien blitt åtte timer kortere og Peter Jackson arbeidsledig og det hadde jo vært dumt.

Og så har jeg en deilig Stavangerensemblet-klistrelåt på lillehjernen og bilder av Froddi når han ligger på gulvet og leter og synger: 'EG LIGGE LANGFLADE PÅ GÅLVE, KAN KJE FINNA RINGEN MIN'.

Kommentarer

Anonym sa…
Og me klarte til og med å la ver å sovna. Rekord.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta