Litt om alt og noe om ingenting, og hurra


Dette er en hyllest til oppvaskmaskinen. Menneskets alleraller beste venn. Den er selve hjørnestenen i ethvert vellykket samboerskap. Og den vasker alt skinnende rent, og har ikke ånde som lukter avføring, og puler ikke legger med salig blikk slik som menneskets PÅSTÅTT beste venn gjør. Jeg har maling i håret, og gammel tapet i lommene, men er ved forholdsvis godt mot. Kjæresten og jeg krangler en hel del der vi står med hver vår malingspøs, men heldigvis går det alltid fort over. Jeg har blitt innvilget IKEA-amnesti, og jeg vil våge den påstand at det er en viktig faktor i forhold til min allmentilstand.det eneste jeg liker ved Ikea er en strålende boards-kampanje som heter 'SCREW YOURSELF'. Stort bedre kan det neppe sies. Pål Øystein er blitt pappa, forresten. Tusen gratulerer, og lykke til i ammetåken.

Kommentarer

Rållserau sa…
Jada. Idag har jeg kjøpt oppvaskmaskin, kombiskap, kjøkkenvifte og vaskemaskin til oss. Og en dvd til deg fordi jeg var sur fordi jeg hadde vært alene på IKEA hele dagen uten å finne utgangen.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta