Jubajuba

Det regner i bøtter og spann, men det gjør ikke noe.
Jeg har ikke ferie likevel. I den grad jeg har hatt ferie tidligere år, så har den blitt tilbragt i en turnebuss kompaniskap med Arnstein, Candy, Carlstein, Kjellhammer, Vibbå, lugubert øl og et x antall´roadier med sterkt varierende kroppshygiene. Himmelen.
Men i år er det alså sandpapir, sparkel og maling, og kjæresten min, som er veldig fin. Og håndtverkeren Oddvar som røyker gul mix og må hvile på hver avsats når han skal karre seg opp trappene. Rållserauå sier at han lager rare lyder, men det har jeg ikke merket noe til. Far har vært her og tapetsert, og han er en sann djevel til å jobbe. Og så har jeg visst terget på meg en fyr. Hvis det skal være tonen, så skal jeg offentlig kastrere deg, din nisse. I dag står Harry Potter på programmet. Eller på tapetet som jeg kunne sagt hvis jeg likte dårlige ordspill.
Klarte ikke å la være.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta