Grillings og øl

På lørdag var det 30-årslag i hagen til Rahald. Det var som forventet-veldig hyggelig. Bra stemning og bra folk, og plenty med røverhistorier fra nær og fjern fortid. Hva klokka var når jeg sovnet, nei se det vet jeg ikke - men når jeg våknet var den omtrent 0500. Og så fant jeg bare den ene sandalen min, og min sylskarpe hjerne kom fram til at jeg enten måtte gå hjem med den ene sandalen jeg hadde, eller etterlate den og gå barbeint. Valget falt på det siste alternativet, og heldigvis var det lite trafikk, og enda heldigvisere, så ble jeg ikke så vanvittig sårføtt.
For meg var kveldens højdare når Rahald fortalte om sin Thailand-tur, og at han hadde fått seg en falskmynter-kompis. En svær en. Livet kan være så ufattelig, vidunderlig absurd noen ganger.

Kommentarer

Anonym sa…
Eg åg hadde det knallkjekt! Deiligt me sommar!!:)Ska du snart ha hagefest?:)
paaskeharen sa…
Nei, Marina. Den i fjor tok nesten livet av Nettings:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta