Til kjæresten min på bursdagen.

Rållså fyller år i dag.

Kjære, fine Rållså.

Da vi ble kjærester for omtrent åtte år siden var jeg relativt god til å kjøpe presanger ved slike anledninger.

De senere årene har det imidlertid skortet på både oppmerksomhet og sugardaddy-faktor. Til hverdag og fest.

Ikke fordi hun betyr mindre for meg enn hva hun gjorde før, men snarere fordi Ingrid og Endre fyller bobla i en grad som overskygger absolutt alt annet.

Hvis Rållsings skulle ønske seg noe som monnet fra meg så ville det muligens ha vært mer turtall (les: gnist, futt, initiativ). Dårlig med denslags i dette skroget.

Hun ønsket seg ikke drill denne gangen. Det fikk hun i fjor. Og året før. Det er ikke umulig at likestillingen har gått for langt. Eller ihvertfall langt nok.

Da jeg fikk min første kjæreste for omtrent 38 år siden, stjal jeg mors smykker og ga dem videre i presang til den utkårede.
Det gikk selvsagt ikke så bra, men jeg ble tilgitt, det gjorde jeg. Ihvertfall av mor.

Jeg er usikker på om jeg kunne sluppet unna med et slikt stunt i dag. Antagelig ikke.

Det er ikke lett å kjøpe presanger, syns jeg.

Men Rållserau - vit dette: Jeg er utrolig glad for at du er kjæresten min. Du er fin og snill og morsom.

Gratulerer med dagen. Håper den blir fin.

Kommentarer

Rållså sa…
Hey! Kor bler det av drillen min??

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta