Dansbart


Jeg sitter sammen med Einstein i bilen hans.
Vi har hvert vårt headset på. Det dundrer beinhard elektronika inn i ørene våre. Det låter tøft.

Han har laget en versjon av en PJ Harvey-låt og bedt om min mening.

Slutten e kje ferige sier han.

Det va tøft, eg hørre jo egentlig ikkje på så 'freshe' musikk, men det va dritkult.

Dansbart.

Eller nei,forresten. Ikkje dansbart. Ikkje for meg.

Hihi, ikkje for meg heller


Det er sånn musikk som dansefolk danser til.

Dansbart? Brukte eg det ordet? Huff. Ikkje sei det te någen, Einstein.

Nei.


Minn meg på at jeg aldri skal ta ordet 'awsome' inn i mitt vokabular.

Vi er da faen ikke dansker heller.





Kommentarer

har egentlig hele tiden lest det som en slags bart. Men jeg er jo litt treg.
paaskeharen sa…
Dansebart? Hvordan ser en dansebart ut? Eglinten? Smal sak?
en dansbart er vel....en slags orkesterbart.
Arnstein sa…
Det er vel en slik det da.

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00909/_Skal_vi_danse_-dom_909198i.jpg

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta