Enduring Freedom

Jeg har kanskje nevnt før, at i huset vårt i provinsen har vi valgt å være avholdende fra fjernsynets vidunderlige verden.

Det er en sannhet med modifikasjoner kanskje, for NRK nett-tv brukes ofte.

En bra ting med å ikke ha fjernsyn er at man ikke kan bli sittende og zappe mellom trehundreognittitusen forskjellige kanaler som har reklamepauser hvert femtende minutt, og ofte er selve manifestasjonen av det meningsløse.

Det er støy nok i hodet mitt fra før.

Jeg føler ikke at jeg går glipp av så mye heller, bortsett fra 'Dag' på tv2 (som tøysekanalen forlanger femti spenn pr. episode for).

Men det som er den alleraller fineste tingen er at jeg slipper å forholde meg til Idol og Pig Brother og Må vi danse.

Kjenner meg så underlig fri når jeg tenker på det.

Dessuten. Dessuten skal jeg på konsert med Stein Torleif Bjella i kveld!

Kommentarer

Unknown sa…
Vi varmer opp til Bjella i Gjesdalsgata 7 fra kl 18. Kom!
paaskeharen sa…
juhuhuhu!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta