Aha!


Sto og sang hos Timmy (som ikke må forveksles med sauen med samme navn) i går.

Det gikk sådär. Litt trått. Men T var som vanlig positiv.

: DÅ TAR ME DEN SISTE NESTE GANG, OG SÅ SENDE EG ØVE ET PAR GAMLE. Å SÅ TRUR EG ME PRØVE OSS PÅ EI ØVING.

PH: Skal vi øve? Du og jeg? Eller er vi flere?

T: KRISTOFFER. EG LIGE DET OPPSETTET.

Med 'det oppsettet' mente han to gitarer, en vokalist og resten på boks.

Å, faen.

Plutselig gikk det opp for meg at jeg spiller i band.

Selv liker jeg bass og trommer ganske godt.

Kommentarer

TD sa…
Er det slik at bandet ditt fortsatt ikke har fått seg et navn? Jeg foreslår Timmy og gresshoppene,
Anonym sa…
KJEKT!!!
paaskeharen sa…
Easter&the bunnymen. Eller kanskje vi allerede har et navn? Fuglene vet.
internal affairs sa…
https://netcom.no/mmsfremviser/mms.mnc002.mcc242.gprs/no/webnonsubscriber/index.html

knib tebage deranne :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta