Ymist

Nå har jeg snart skrevet blogg i et år, og det er så rart det der med blogging-noen ganger renner man over med ideer, og spikk og sprell, mens andre ganger står det bom stille. En annen ting, som Frøken Frekkesen fortalte meg om dagen- man kan fort ende opp med å gjenta seg selv- særlig hvis man er litt distrahe- og ikke husker om temaet har vært omblogget tidligere. Undertegnede tilhører absolutt kategorien som gjentar seg selv-både muntlig og skriftlig- en egenskap jeg enten har arvet fra min gamle far, eller pådratt meg i min tidvis skjødesløse omgang med rusmidler de siste tyve årene. Jeg KUNNE selvsagt benytte anledningen til å trampe på et fotballag fra Manchester som gikk på et finaletap på Lørdag, men fallhøyden er så uendelig høy siden det er en viss CL-finale under oppseiling. Sjansen til å få sure oppgulp i retur er absolutt tilstede.
Jeg hadde også den store glede å få være gjest i Beelzebub's bryllup på Lørdag, og det var både vakkert og verdig. Jeg ønsker herr og fru Bubb lykke til videre. En kjekk fest ble det så visst også. forøvrig er internettet mitt føkka.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta