Washing up is hard to do


Her om dagen tok jeg alle oppvaskers mor.
jeg døpte henne Gerda- inspirert av meterologene som gir navn til de mange orkanene som årlig herjer området rundt den mexikanske gulf. Gerda har bygget seg opp siden før påske- noe som er en slags rekord for mitt vedkommende.
Jeg vet ikke om noen av dere har sett kultfilmen 'Whitnail and I'? Det er en scene i den filmen hvor de to hovedpersonene ikke tør å gå inn på kjøkkenet fordi det bor et et MONSTER i vasken. Gerda representerte noe lignende. På slutten ble det litt sånn at jeg unngikk å gå inn på kjøkkenet hvis jeg ikke absolutt MÅTTE.
Forøvrig går jeg svanger med en ide til en barnebok- og den tar opp en stor del av tankene mine. Og så er det langhelg. Igjen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta