Jeananse og verdighet



Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har forbannet han eller hun eller dem som først fant ut at det var en god idé å gjøre dongeribukser med lavt liv.
Gjøre dem moderne. Uangripelige. Det må være minst fem år siden jeg var i besittelse av en bukse som ikke seig ned på hoftene når jeg gikk. Som ikke måtte heises på for ikke å stille myntinnkastet til allmenn beskuelse når jeg skulle bøye meg og plukke opp noe fra bakken. Eller fra gulvet. Det blir en del av det siden jeg har to toåringer.
Jævler.

Kommentarer

Bergljot sa…
Jeg trodde det var ut med lave linninger? Eller er det bare for oss ladies? Jeg foreslår at du enten a) blir litt tjukkere (eller da blir vel egentlig myntinnkastet bare "høyere", og da er du like langt), eller at du b) konverterer til damejeans. Med høyt liv og smalt belte i livet. Buksa drar du godt oppi, sånn at du får litt bollemus. Alternativt kan du c) bøye deg i knærne med strak rygg i stedet for omvendt. Ha en fin dag, broder!
Jonna sa…
Synes din søster hadde mange gode innspill. Tydelige at hun kjenner til problemet...
Bergljot sa…
Gjett om!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta