Premium Quality


Det er en ny Potter-film i kjømda og derfor har det vøri førpremiere for de rike og berømte og priviligerte.

Mange av menneskene som hører til i denne gruppa er ikke blant mine favoritter.

Det mest oppsiktsvekkende med mange av disse figurene er at de overgår mine villeste fordommer.

Det er noe med røde løpere og limousiner og miksen av kjendiser som gjør meg uggen i hele systemet.

Jeg er selvsagt grovt misunnelig på dem som allerede har sett filmen. Jeg digger Potteruniverset og stemningen i filmene.

Forgjengerne til denne siste 'Halvblodsprinsen' har Rållså og jeg sett mange ganger på devede.

Det var dette utsagnet som kom fra nevøen til Marrion Røven (som riktignok ikke var gamle karen) , som fikk meg til å undres om det går an at eplet kan være så vanskelig å skille fra stammen.

'DET BESTE MED MAGI ER AT MAN KAN FÅ FOLK TIL Å DØ'.

Nå må du ikke høre på alt tante Marrion sier.

Kommentarer

Men gutten har jo et poeng? Jeg syns forresten Plottiplættifjott er døll. Unntatt brillene. De er kule. Jeg tror jeg har like ett eller annet sted.
Madame Mim sa…
Det er med slike reportasjer den fjerde statsmakt gir Ola Normann noe å strekke seg etter. Eller var det noen?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta