Påskeharen's sataniske sommersalat.

Det var en slik voldsom interesse for den salaten jeg laget her om dagen at jeg finner det hensiktsmessig å legge oppskriften ut her.
Hadde jeg vært mer datakyndig så skulle jeg ha lagt ved kjenningsmelodien for fjernsynskjøkkenet.
Oppskriften ligner mistenkelig på 'Rållserau's sommersalat' men de to må ikke forveksles.

Du trenger:


Et salathode (Isbergsalat)
3-4 tomater
1 boks mais
1 boks nananas

Slik gjør du:

Plukk salathodet fra hverandre og skyll godt - gjerne i en sånn fansysmansy 'slynge'.
Skyll maisen i et dørslag - la den renne av seg.
Tøm søet fra nananasen i vasken.
Del opp tomatene og nananasen i biter - peis hele stasen oppi en stor bolle - og vips så har du en fullt spiselig salat.

Servères med store mengder øl og nakkekoteletter.

Velbekomme.

Kommentarer

Anonym sa…
Og så er vel thousand island et must. Antar jeg.
paaskeharen sa…
neineinei...(rister oppgitt på hodet).
Gummislangen sa…
Her har du en bryllups-slager: Ta en reke opp et glass. Fyll med thousan island til det nesten renner over. Ferdig arbeid!
Arnstein sa…
Skikkelig crazy salat det der!
Stian sa…
Oppskriften høres knagod ut, men jeg vil gjerne påpeke mulighetene for pikantifisering med et lite dryss olivenolje, salt og pepper. I et vågalt øyeblikk går det an å klemme en halv sitron over ...

God lykke med grillsommeren!
Hvorfor sender du meg ikke sjikanøse sms om fotballresultater i år? Mooohahahahaha

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta