Peace in the Valley.

Guds utvalgte folk sparer ikke på kruttet men slakter Gaza-Palestinere i hundrevis for sin egen sikkerhets skyld.
Katolikkenes øverste leder rygger inn i nåtiden med rassen først - slik hans forgjengere har gjort før ham.
Uttalelsene om at homofili er en like stor 'trussel' som den globale oppvarmingen viser at han har den mangel på forstand som man MÅ ha for å bekle en slik stilling.
(Klapper ironisk) Godt nyttår din pavesatan. Måtte du bli smartere med tiden.

Selv har jeg vært en familiens mann i Julen - ingen hoppogsprettogtjooghei - ingen uvettig omgang med akevitt og juleøl - ingen fyllekjøring eller julerølp med grønt oppkast i skjegget. Alt dette tyder vel egentlig på at jeg er i ferd med å bli voksen. Russetiden er over som far ville sagt.
Rållså har reist sørpå og i dag har jeg ligget i en kveil på sofaen med den Italienske mafia-serien 'Corleone' i dvd-automaten. Jeg forbanner den lille fettprinsen som la discene oppi coveret. Han hadde ikke vasket seg på hendene, og selv ikke zalo klarte å gjøre ende på fingeravtrykkene på den ene platen. Bunnløst irriterende.
Ellers har det jo vært en del fotball, i morgen er det Njukastl borte og etterpå er det duket for årets Julemattis med Lingling, Pål Øystein og Lars Magnus. Det kommer helt sikkert til å bli en højdare. At jeg skal på jobb på Mandag bekymrer meg egentlig bare sånn midt på treet. Kort uke. Fortsatt god jul med dere.

Kommentarer

Anonym sa…
Takk for kjekke julepakkar til oss og ungene! Hilsen B

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta