Påskeharen presiserer

For et drøyt år siden rettet jeg tildels flengende kritikk mot Oljehovedstadens kulturliv og promotørenes evne til å booke gode internasjonale band. Jeg sammenlignet byen med hva Bergen fikk til på samme området. Velvel i løpet av et års tid kan Bergen vise til konserter med: Metallica, Foo Fighters, Bruce Springsteen og Depeche Mode. Ikke verst det, men sammenlignet med de som er booket her - jeg nevner i fleng: Kim Larsen og Tjukken, Postgirobrygget OG Leif og Rompisane så kan vi trygt si at vi knuser dem.
Redaksjonen beklager på det sterkeste dissingen av de kjempeflinke folkene som jobber i Stavangers kulturliv.

Kommentarer

paaskeharen sa…
Etter jeg skrev denne hyllesten har man toppet plakaten Med Rick Astley og på mange måter understreker det mitt poeng..

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta