Kavkjekt.

På jobben min har de innført påbud om såkalte 'synlighetsklær' i skingrende gult. Noe jeg i utgangspunktet støtter - hvis det kan hindre påkjørsler eller denslags - så veier det opp for følelsen av å være midtpunktet i et raveparty femten år for sent. Det eneste man mangler er såkalte 'glowsticks' til å danse med og en kraftfòrsekk full av e.. foruten musikken da. Musikken som man ikke merker noe savn etter.
En annen ting jeg tenker når jeg ser gjenskinnet meg selv i denne outfiten er 'Kommunearbeider'. I det sivile kan jeg vaske 90 prosent av alle klærne mine sammen - de varierer fra 'svart' til 'charcoal' og er mer som 'usynlighetstøy' å regne. Nåja - bortsett fra alle Liverpool - draktene da.
I dag har vi vært hos jordmor og hørt hjertene til de små babyene banke avgårde i rasende tempo kadukadunkadunkadunkadunk. Kavkjekt.

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg syens også at det er kavkjekt å høre om de to babyene dine :-)

Greetings from Iceland -
paaskeharen sa…
Kauf ei stasjonsvognur til meg. Høyrer det er halv prisur.
Bergljot sa…
Ein med kufangur ok dykka dekkir?
paaskeharen sa…
Gjerne ein breid type som hev plass til ei helvuttes svær vogn og to ungar.
Bergljot sa…
Og kjering og stedlurtaske og gulpeklutar og reisesengur og brøstpumpa og alt moglegur? Eg trur du treng ein Hummer: http://no.wikipedia.org/wiki/Hummer_(bil)
Hehehe - sjelden kommentarene er morsommere enn selve blogposten!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta