Litt smart og ganske så teit

Var på en veldig fin fest  Lørdag. Fineste samlingen med plommetjuver på årevis. Brant meg på strykejernet da jeg strøk Rållså sin kjole. De fleste ulykker skjer som kjent i hjemmet.

Men tilbake til festen: syns jeg klarte meg greit. Særlig siden jeg - i et øyeblikk av absolutt klarsyn - klarte å ta en avgjørelse om å ikke dra på nachspiel til Runar på morgenkvisten.
Den gjengen med rabbagaster som var klar for det nachspielet..Bare EI øl..Right.

Jeg sneik meg unna som ånd i en fillehaug. Rusla fornøyd over Storhaug med hodet susende av akevitt. Men da jeg sjekka lommene, forsvant gliset. Jeg hadde ikke nøkler, og så ville jeg ikke vekke Rållså, og så virka det som en god plan å legge seg i bilen, og så var klokka fem, og så prøvde jeg å få sove, men det var bare tre grader, så jeg frøys så tennene klapra og da starta jeg bilen, og satte varmeapparatet på full muring, og så tenkte jeg at nå mister jeg vel lappen for fyllekjøring, men det er bedre enn å fryse ihjel, og da ringte heldigvis Rållså og spurte hvor jeg blei av.

Så da kunne jeg køye.

Kommentarer

Gummislangen sa…
Kjekke fest. Derfor dette enkle regnestykke-->

Kjekke fest + nostalgi = Me er bare halvgamle plommetjuvar with sugar on the top.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta