Harde ord.

I en avis fra distriktet har det i den senere tid pågått en debatt vedrørende kjønnsroller og om hvorvidt norske menn tar sin del av husarbeidet.

Jeg har fulgt den med et halvt øye - og midt imellom alt det saklige - det kjedelige og seriøse - fant jeg disse deilige og velvalgte ordene:


KOM DERE PÅ PUBEN, MENN!

JEG SER NESTEN INGEN MENN PÅ PUBENE HER I LANDET, I MOTSETNING TIL NÅR JEG ER I ENGLAND. NEI, MENNENE ER HJEMME OG STELLER HUSET OG LAGER MIDDAG TIL SJEFEN.
NEI, NÅ MÅ MENNENE KOMME SEG PÅ PUB, DER DE HØRER HJEMME!
OG KJERRINGENE MÅ SLUTTE OG MASE OG HELLER BRUKE ENERGIEN PÅ Å SØTE SEG MER TIL, FOR DE ER JAMMEN BLITT SLAPPE OG FEITE DE FLESTE.

Kommentarer

Tjukkrållså sa…
Hahahaha!
bjuno the kid sa…
Du har lovt meg en gang å ikke bloppe om spescial-olympic gay. Jeg har derfor ca. 150 nye ideèr til poster; Tenkte i torkjå at jeg har vel vært pling i alle fall 15 ganger på "venterommet" og det har du og alle vi kjenner også. Kan hende det var jeg som var dredunge og sånn men i mine auer var det ganske legendarisk hver gang.
Posten "Den fyrrste stjelaren".

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta