Øppdates


Denne uka har jeg jobbet natt.
Det er fint å jobbe natta - natta har sin egen puls - en slags hvilepuls. Og når man slipper å ha majoriteten av stressede kollegaer skjenende rundt seg så er det langt på vei å foretrekke foran å jobbe dag.

Jeg har ikke fått blogga noe heller men det trenger jeg vel ikke å fortelle dere.

Alt går i bølgedaler. På mitt mest kreative flekker jeg opp en post hver dag. Og noen ganger annenhver. Eller ingenhver dag som har vært tilfellet i det siste.

Jeg tror det er et kjent problem blant bloggere. Det å finne inspirasjon til å oppdatere i en rimelig rytme. Og i dag er det tre år siden jeg startet opp med denne hobbyen.
Frekkesen har ikke oppdatert siden Åttende April og da blir det sånn at man ikke gidder å sjekke innom lenger.

I dag skal Kristiania spille på Sørpeland. Det blir en gedigen fest for alle venner og kjente pluss moms.

Det blir også en vemodig sak for min del - jeg skal ta lang pause fra den ikke alt for glamorøse metalbransjen - og i kveld skal jeg presentere han som skal være vikar.
Jeg tror ikke det er særlig vanlig med pappapermisjon i rockebransjen.

Helt til slutt lurer jeg på hvor det har blitt av de der ringene som man kunne åpne flasker med? Jeg hadde en slik og jeg syntes den var overmåte tøff. Kanskje det er sånn at de har blitt gjort overflødige i kjølvannet av skrukorken.

Kommentarer

Bergljot sa…
Lykke til i kveld. Skulle gjerne stått på galleriet med slekta, men du vet... Ikke så greit å komme ifra.
Jeg begynner å blogge igjen i dag!
Anonym sa…
Kanonkonsert i går!! Bandet blir ikke det samme uten deg, så håper du kommer tilbake etter endt pappaperm :-) Regner ikke med at det blir noe plateinnspilling kommende året heller da...?? :-S
paaskeharen sa…
Joda, det blir plate. Det fikser jeg på toppen av det andre. Det er de lange turnèene som blir umulig:)
Anonym sa…
Brillefint!! :-) Jeg gleder meg allerede til ny plate - og forhåpentligvis releasekonsert på Folken... ;-)

Forresten: Slikheren du "etterlyser"?

http://cgi.ebay.com/44068-2x-COOL-STAINLESS-STEEL-BEER-BOTTLE-OPENER-RINGS_W0QQitemZ310146151715QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_15?hash=item483626b523&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1205%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

(kopier hele lenka inn i nettleseren - og ta-daaa)
paaskeharen sa…
Å hekkan, så utrolig bra!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta