Påskeharen blogger om fashion.


Det finnes hundretusener og millioner av blogger på nettet. De dekker alle tenkelige og utenkelige felt av det menneskelige interessefelt.
Noen er anonyme, mens andre igjen - de såkalte 'kjendisbloggene' er alt annet enn anonyme - forfatterne av disse bloggene er ofte kjendiser fra et godt stykke ned i alfabetet. Fellesnevneren er dårlig språk og dårlig innhold. Nå må jeg visst trå varsomt her.

De kanskje aller kjedeligste bloggene er 'motebloggene'.
Bilder av tøy og snitt og undertekst om i hvilke sammenhenger disse klærne er egnet. Men det later til å være populære greier hos den motebevisste delen av befolkningen og når jeg tenker meg om, så synes jeg å minnes at den ène gangen jeg blogget om klær - den såkalte kamo-moten (gudskjelov er den 'ut' nå) - da var det en svært så livlig debatt her inne.

Det er snart tre år siden - derfor kan det være passende - å stille spørsmålstegn med en ny trend i herremoten: De dølle ankelsokkene.

At voksne menn med en viss selvinnsikt kan finne på å iføre seg noe slikt kan jeg ikke begripe. Det ser jo ut som om man går barbeint i skoene! Da kan man jo liksågodt bare GÅ barbeint i skoene. Merker at jeg går litt tom for argumenter her, men vi kan vel alle enes om at det er stygt med ankelsokker på menn.

Skjerpings!

Kommentarer

Bergljot sa…
Går du fortsatt med sokker som ikke hører sammen, samtidig? Eller er du blitt mer striglet, nå som du skal bli pappa?
paaskeharen sa…
Ingen regler for at sokker på død og liv skal være like - bare de rekker over ankelen. Hvis du kikker ned på føttene dine så ser du - de er ikke identiske de heller.
Bergljot sa…
Å jo da. Mine er helt like.
Anonym sa…
en brannfakkel fra haren der altså.
Anonym sa…
Øltyven er observert i ankelsokker! Jeg bare sier det!
paaskeharen sa…
Kanskje det er en sammenheng der? Flanellskjortemannen også.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta