Morgenstund
Våkna halv sju i dag, og følte at jeg hadde sovet frampå.
Det sier vel egentlig det meste.
Ungene sang først ALLE, ALLE VIL VI HA MED, VIL VI HA MED TIL HIMLEN.
Og så sang de første verset av javielsker.
Sier en hel del det også.
Det sier vel egentlig det meste.
Ungene sang først ALLE, ALLE VIL VI HA MED, VIL VI HA MED TIL HIMLEN.
Og så sang de første verset av javielsker.
Sier en hel del det også.
Kommentarer
Halv sju er tidlig på en søndagsmorgen, ja. Men ei deilig tid på døgnet :-)
Annet fylke.